Så här planerar jag att se ut i vår...

Min underbara svägerska och vän Maria "Agge" Ohlin gjorde på sin blogg för några dagar sen ett inlägg som jag uppmärksammande och var "genom bild" tvungen att svara på...
Maria's bild på den tjusiga fotomodellen med en snygg outfit förklarade hur Maria tänkt klä sig i vår... Lite avundsjuk som jag blev på Marias så väl känsla för stil som "inte-en-spya-så-lång-ögat-kan-nå-kläder" (som jag däremot förmodligen kommer ha över hela mig..) tänkte jag minsann inte va sämre.

Så här e min "Så här kommer jag se ut i vår/sommar-look":


Min Mamma-look

- Slitet hår som jag förmodligen kommer klippa kort för att knutorna inte längre går att reda ut.
- Osminkat, (nästan iaf) kritvitt o slitet fejs, tillsammans med en skrämd men samtididgt trött blick ger solglasögongen i vår en stor roll i min mamma-look... (om man inte glömmer dom förstås!)
- Stor tunika som förhoppningsvis döljer de mesta av fläsket och de alldeles för stora, läckande brösten. Även en spya har vi här valt att klä axlen med.
- Ett par leggings (kanske fortsätter med mina mamma-leggings som går ända upp till brösten... -sexigt? NEJ! -skönt? JA!) att dölja celluiterna i.
- Foppor (som jag LOVAT mig själv att aldrig köpa) sitter på mina fötter den här våren. Gärna i någon skrikig färg.



Vad tycker ni? Jag satsar stort för att bli årets mode-blogg detta året vettni!
Nu ska jag o träffa kussi på Entré, sen ska jag o Linus på lägenhets-visning (mitt i allt de jobbiga så dyker en BRA grej upp. Det är vi ytters tacksamma för!) i Svedala faktiskt... Vad säger ni om de? Ska man bli svedala-bo? Kanske inte e så farligt ändå...! Jag får tvinga mina vänner att hälsa på mig helt enkelt. Ajja, nu ska vi först titta o sen få den, men som sagt -KUL! Detta behövde vi nu!
Måste springa nu... Bye!

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

fanny lundborg sätter trenderna i år. får vi se några av dina kreationer under sthlm fashion week, eller möjligtvis i köpenhamn ? i alla fall så är du alltid snygg !!!!

2010-02-10 @ 11:52:01
URL: http://mariaohlin.blogg.se/
Postat av: Kussi

Underbart! Ingen kommer att bära upp ett par rosa foppor som du Kussi! Fanny Lundborg - Årets MILF 2010! :)

Alltså Kuss du är grymmast på att rita (speciellt på datorn!) Jag säger som jag sa den där natten i maj 2008 hos TN när vi var fulla och sentimentala (men här kommer det i nyktert tillstånd): Sluta aldrig teckna!!! :)

Puss

2010-02-10 @ 20:15:51
Postat av: mariaohlin

jag förstod att du inte menade något illa :P jag tyckte ditt inlägg var oerhört kul, och skrattade länge. du, vi ska nog hitta kvalitetsstunder för dig & låta linus ta kräket så du kan få strutta längs gågatan i klackar & i annat än tajts och nerkräkt tunika !!!!



jag har inte pratat med rasmus än, jo - bara om att vi kanske ska ses, men jag vet inte var & när. ska ringa honom nu dock. <3

2010-02-10 @ 21:32:59
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0