What 2 wear?

Försöker rota fram något ur garderoben att ha på mig på begravningen imorgon... Boleron gick heelt bort, så fick rota ännu längre in, men ikke! Allt är smått, åh så smått, och jag kan nu inte förstår hur jag innan känt mig tjock (jag menar -vad är jag då nu!)
Blir väl tunika och leggings som åker på imorgon då! (dock tunna leggings -som strumpbyxor för att det ska vara lite finare.) Ett skärp i midjan och en välvårdad stor knut uppe på huvudet som pricken över i:et... Kanske ska strunta i att nåla upp Linus byxor så att han inte ser allt för fin ut brevid klumpen i urtvättad tunika (detta e iofs inget svårt) eller vad säger ni? :)



Vad passar en kropp som denna? -NADA!

Men magen e fin. Speciellt innehållet...
Vackra lilla Ella, vi längtar efter dig <3


vecka 33


Kommentarer
Postat av: Malin

Om jag hade haft något så hade jag kommit bort med det till dig. Men jag vet att det är skitsvårt med kläder och vara gravid!!!

2010-02-23 @ 17:29:34
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
Postat av: mariaohlin

vi har inte hunnit ses, så du har inte hunnit prova koftan. hur dags ska ni iväg imorgon ? jag ska på planeringsmöte imorgon kl 1. men jag kan komma förbi innan dess om du har tid. typ så förmiddagen ? du kan prova koftan som jag inte tror är några problem, och en klänning som är st 36 men du den är jättevid + att den är axellös & sen med knappar upptill. hanna hade den i somras och hon är ganska mycket större än jag. gucke, det kan vara värt ett försök ! <3

2010-02-23 @ 18:54:13
URL: http://mariaohlin.blogg.se/
Postat av: mariaohlin

taack ! :D

haha, du - jag tänkte på det för inte så länge sen. jag har helt glömt. men om han fortfarande vill ha en så kan jag sy en :) det är inte så himla svårt ! :D Hälsa svartskallen det ! Puss

2010-02-24 @ 08:30:18
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0