Tröttis!

Jag är helt snurrig i huvudet av trötthet, men kan samtidigt inte sova på natten - o då jag väl somnar så drömmer jag helknäppa drömmar som förföljer mig långt in på dagen! Vaknar av Ellas "karate-träning" i magen, stela kramp-ben eller att toaletten snabbt behöver besökas!
Imorgon blir det BM. Hoppas på att få ett bra besked... Har en del förslag själv, men får se hur det kommer att mottagas!

Har lite saker att stå i idag, men orkar inte börja... Skönare att sitta framför datorn o drömma sig bort i bloggarnas värld... Men nej! Nu får jag banne mig ta mig i kragen!
Hej så länge...

Kommentarer
Postat av: Mad

Ses? När? Var? hur?

2010-01-18 @ 14:00:39
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0