3 ½ timme kvar...

Sen går Linus på semester! Wiiie!
Egentligen skulle Linus semester inte börjat för än i nästa vecka, men då dom har så ytte-pytte-lite att göra på jobb så tog Linus sin "sparade" vecka o börjar sin semester imorgon -O ingen e mer lycklig än jag (O Ella då, kanske!)
Vi ska fixa på Ellas rum -få upp hyllor o grejer. Vi ska även ha upp hyllor i vardagsrummet, köpa ramar o kanske ordna upp några foton i trappan. Sen ska vi åka till Oslo, hälsa på Ellas gudfar/Linus bror/Min svåger Andreas o hans André. Vi ska njuta o rå om varandra. Vi ska (förmodligen) grilla o umgås med grannarna, dricka någon öl o pladdra. Vi ska mysa med Ella o bada. Vi ska busa o se henne utvecklas. Vi ska träffa våra vänner o catcha up med dom. O sen ska vi bara ta de lugnt. Som sagt ska vi njuta o vila. Vi ska ha roligt o skratta tillsammans o vi ska ha semester. Tillsammans. För första gången. O de ska bli fucking amazing!



-Några grillkvällar tillsammans med grannarna blir det alldeles säkert!
(På Bilden: Janie med Amber i famnen o Scarlet "viftande" vid bordet)


Kommentarer
Postat av: syster, gudmor, moster vicky

Jag vill också till Norge och hälsa på min pudding, inte Andreas då:P, utan min pudding från Cypern :D

2010-07-27 @ 22:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0