Finast i världen!


Mina hjärtan!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vilken söt bild! Jo det det är bra med oss.

Vi har inte börjat med smakportioner än han har nyss fyllt 3 månader. När började ni med det? :) Med rutiner och så går det för det mesta bra men lillen tycker om att sova mkt under dagen, vi försöker få honom att sova mer på natten och vara vaken under dagarna men det är inte så lätt alltid haha. Hoppas ni haft en mysig helg Kram

2010-07-31 @ 23:00:03
Postat av: Elin

SV: Tack! :) Han är 6,5 månader =)

Det går bra, han äter burkmat nu :)



såhär brukar en dag se ut :

08.00 välling

10.30 yoggi/gröt senare när han blir äldre en liten macka tex.

13.00 Pure, oftas en hel burk. Tex, kalops elr dylikt. Mat ifrån 6 månader. + efterrätt.

16.00 välling/yoggi

18.00 kvälls gröt

20.00 en flaska välling innan sovdags :)

2010-08-01 @ 08:35:36
URL: http://lundevallll.blogg.se/
Postat av: Gabby-tvillingmamma

Hej Fanny!=) Vi mår super =) Jag ammade och växlade med flaskmatning de första 2 månaderna men sen orkade jag inte längre och p.ga mkt stress med två små bebbar tog mjölken slut! Ja jag ger ersättning och lite smakprover, ngn tesked åt gången bara. Idag ska vi pröva på en smakportion gröt. Gulliga de är där de sitter & tittar på tv..;) Hoppas man får se er en dag, kramar!

2010-08-01 @ 10:26:09
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0