Fredag!

Tandläkaren i hölle, (fråga mig inte varför jag FORTFARANDE går där..) o sen fika på märtas (Agges jubb) tillsammans me mammi, Vigge o Karro (o Ella såklart)
I eftermiddag kommer Jonas. Han åker nog med Linus direkt från jobbet. De blir kanske grillning även idag, sen "svedala rocken" Får väl se hur länge jag o Ella orkar trängas me fulla 14åringar (har jag fördommar, tro?) Grabbarna däremot stannar nog hela kvällen. Men de gör dom rätt i. Så länge dom e beredda på att Ella kommer, med all säkerhet vakna o skrika på mat, ÄVEN i natt!

Ella förresten. Hon blir bara roligare för var dag. Hon har nog kommit på att de e hon som låter när hon "skriker" (glatt alltså) -Hon gör de i princip hela tiden nu, nämligen! Igår kväll när de va dax för sängen låg hon o drog upp dom små fötterna i luften. log med hela ansiktet o tjöt som en siren! "Inte nu, hjärtat" försökte både jag o Linus... Ändå kunde man samtididgt inte låta bli att le o skratta me henne -hon såg ju så satans nöjd ut!

Nä. nu blir de tandborstning. En extra extra ordentlig sådan nu innan tandläkaren... ;) (Vem gör inte de, lixom?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0