God morgon, världen!

Ella somnade 21 igår. Vaknade 2 ggr inatt/imorse innan hon "vaknade för dan" klockan 10...! Jag upprepar: 10. Japp. 10.
Snacka om att hon hade en lycklig morsa då. (En morsa som hade fått för sig att de va den 11 september idag, så en väldigt förvirrad o förmodligen dröm-yr morsa. Men VÄLDIGT lycklig o utvilad va jag som sagt!)

Om en timme kommer mommo. Vi ska iväg. Hälsa på Astrid som suttit barnvakt åt mig när jag va liten. Kul! Har inte träffat henne på ungefär 100 år. Men jag minns ett stor krulligt hår o att jag tyckte hon va as-cool o GAMMAL (asså så där häftigt gammal -inte så där föräldra-gammal) fast de kanske jag inte borde berätta... "Jag tyckte du va så cool o gammal" -Känns som att de kan bli lite dålig stämmning då (För jag minns inte om hon hade humor eller inte :))

Ajja. Ska försöka knäppa en bild eller 2. Återkommer i eftermiddag! (Har ett inlägg som kommer upp om en knapp timme) Ännu en Ella look a like. Håll till godo!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0