I LOVE it!

Jag kan inte låta bli att ÄLSKA kinesen (eller japanen eller var hon nu e ifrån -sorry, jag ser inte sånt. Inget illa menat) som e arg som ett bi i tv-serien "Livet på bb". Hon får huvudvärk av att mannen går runt, hon vill döda någon "Precis som innan man får mens" -som hon uttrycker de. Hon e något irriterad på sköterskan som "tjatade om kuddarna" o de enda som skulle hjälpa henne nu tror hon e en choklad-tårta... Samtidigt tycker hon de va synd att hon inte planterade några penseér innan dom åkte in.. "De skulle ju va fint att se på när dom kom hem" tyckte hon.
Underbart säger jag. UNDERBART!



"Livet på bb"


Kommentarer
Postat av: ellinor

Haha jag såg också de igår!

Undrar om hon är nöjd över sin insats?

Det verkade ju inte heller som om hon ville ha barn "ge upp sig egen tid mm" "inte jobba, bara vara hemma" haha!

Illa!

2010-07-22 @ 12:15:42
Postat av: Alexandra

haha ja, helt klockren.

och hunnit äta på burger king!

2010-07-22 @ 23:30:27
URL: http://basenjijack.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0