Look a likes!

GUD va jag känner mig som en mobbar-morsa som jämför mitt barn med Kate Gosselin. Att jag jämför henne med någon över huvud taget, faktiskt! Men faktum är att min Ella verkligen HAR en look a like. Susanna heter hon. Hon e från Colombia o är vän till våra grannars dotter (Dom har bott i sydamerika i i princip hela deras liv!)
Från första gången som såg Ella har dom tjatat om denna "Susanna" -"Hon e så lik. Vi MÅSTE hitta ett foto någon stans" tjattrade dom... -Till sist fick vi iaf ett foto. O då förstod vi ju. Vilken liten ängel. O vilken slående likhet! (Nu e de inte så lätt att ta foto på ett foto -men dom e så lika, Susanna o Ella... Underbart!!)




-Susanna e ju äldre än Ella, men lika de e dom... tycker ni inte?


Kommentarer
Postat av: Mad

Jag tyckte inte det. Kanske lite men inte super lika.. =) Söta är dem båda två iaf =)

2010-07-23 @ 16:13:21
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0