Mirakel!

Ett mirakel har inträffat!
Läs själv:

Klockan 5.30 imorse vaknade jag av att Ella började "knorra". Jag gnuggade sömnen ur ögonen o rullade över mot Linus sida för att "kicka igång" honom. (Då han lovat att ta natten inatt) Men inte fanns de någon Linus där, inte. "jahopp, han har väl somnat i soffan tillsammans med Jonas och ett par xbox-kontroller" tänkte jag o masade mig upp från sängen för att gå ut o fixa käka till bebben min.
I dörren möter jag Linus, kommande med en flaska ersättning. "Jag har fixat mat" säger han. "Gå du å lägg dig igen".. "Men eh... När? Eh. Vadå? Har du vaknat innan mig? Hur, eeeh, hände de?" frågar jag. (TOTALT förrvirrad!) "Ja, jag vaknade o gick upp o gjorde mat, som jag sa att jag skulle" sa Linus.
"Okej" (fortfarande frågande) sa jag o däckade ner i min kudde igen.

Så... Ett mirakel har uppenbarligen skett. Linus har för FÖRSTA (o enda?) gången vaknat innan mig när Ella vill ha mat. O jag e SÅ stolt över mr. L. o pigg (?) -Har fått sova såå mycket. (Göttigt värre!)



-Finaste Pappa L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0