No more Rock!

Vi blev inte långvariga på Svedala Rock, Jag o Ella, men hann träffa både Ann o Toffe-o-Stoffe (Toffe o Stoffe sitter lixom ihop!) Ella blev gnällig -o med all rätt (de blev jag me!) Mycket liv, hög musik o öl o cider i mängder. När dessutom en äckligt full (OCH ful) gammal gubbe i reklam-tröja (tillsammans med en tant i push-up-bh) "tjoade" med till musiken tyckte jag att de blev för mycket. Jag o Ella gick hem. Lämnade Svedala "rocken" åt Linus o Jonas o traskade vidare (Där sängen var målet...)
De blev dock inte sängen. De blev catch-up me Kussi över telefonen. Ella däremot, däckade. -Åt, satt i halsen, hostade ala Phoebe, (i vänner, ni vet -ut me tungan-style) gnällde o somnade sen. Å hon sover fortfarande, lilla livet. Trött av alla dagens intryck, förmodligen!

Snart kommer min älskling hem. Jonas me. Han ska sova på soffan (Jonas alltså. Inte Linus. Han ska hålla mig o Ella sällskap i stora sängen) o då ska jag blanda lite ersättning, ta in Ella i sängen o njuta av att se mitt lilla troll (förhoppningsvis) äta stora portionen för att sedan somna om. Sen ska jag me sova. De e en trött gammal (?) morsa som sitter framför datorn nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0