Onsdag

Tvätten tvättas i maskinen, flaskorna e diskade o vatten kokat. Det ska vikas, hänga upp, sorteras o plockas undan. Efter de vankas de Hölle unt Daddy cool, eller "Moffa" om så önskas. Vi ska hämta öl till Linus o käka. Vi ska väl även säga hej då till lilla Vigge som åker å jobbar för sverige o försvarsmakten (låter de inte lite coolt?) på måndag.

Kom precis på att jag dock missar "livet på bb"-men de går väl i repris? Jag tycker de e jättekul att sitta o titta på de, fråga Linus "skrek jag oxå sådär" eller "va jag oxå så otrevlig mot barnmorskorna?" o sen slutligen böla lite när bebben kommit ut... Linus tycker väl de e sådär,,, Men han får stå ut!


Lilla fis sover i soffan. HELT på sidan. Jäkla knäppis! Sittern har btw äntligen blivit poppis. Satte henne i den, framför tvn o nickelodeon's "Djungel George". Där satt hon, pratade med George, Mangolia o dom andra djungel-människorna o såg allmänt nöjd ut... tills de hon blev trött. Då blev de grinigt!

Nu ska jag äta. Dör lite så hungrig jag e!



-Här hemma görs de nya konster varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0