Sommar rock, Svedala!

Idag börjar Sommar Rock här i Svedala. Jag har aldrig varit där innan, men nu eftersom Linus fixat biljetter genom sitt jobb så får väl även jag pallra mig dit.
Kanske blir det redan ikväll, annars tar vi en tur dit imorgon. Linus jobbarkompis o fd "kombo" (använder man de ordet, egentligen? -Sambo blir lixom lite fel) Jonas ska även me. Sover nog här efteråt dessutom.

Ella har vaknat. Sov i över 2 timmar (vad jag lyckades få gjort? Diskat några flarror -hennes, alltså- surfat på fejjan o tvättat) o efter mat, rap o blöjbyte ligger här nu en mycket nöjd tös o "äter" på sina filtar. En i varje hand har hon (ville fota, men batteriet var så klart slut!)

Ikväll blir de korv me bröd. Lätt o onyttigt (även om jag alltid köper korv med hög kötthalt.. äcklas annars!) alltså! -Hade över så satans mycket efter i lördags, o känner att de måste ätas upp!

Någon annan glad själ som tittar ner på "sommar rocken"? -Let me know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0