Tisdags-hyllning!

Tisdagshyllningen idag går till...

Maria "Agge, Aggos, Agge-Spagge" Ohlin!
Jag väljer att hylla Maria idag för att jag nu ser henne som en av mina bästa vänner. Hon e även min brors flickvän (för er som inte vet -Jag skriver typ om dom varannat inlägg i bloggen ;)) Marias o min resa började för 2 år sedan, och för att göra en lång historia kort så trodde jag att hon va nån annan (En full Fanny kommer hem fnittrandes med sin kusin på midsommar-afton. "E de du som e bla-bla-bla" frågar jag. "Äääe, näää. vem e bla-bla-bla" frågar Maria.) Woopsi! -Satte min stämpel som den galna, förvirrade storasyrran med EN GÅNG!
Egentligen började jag o Agge inte umgås för än för ungefär ett år sen, men vi blev snabbt goda vänner o vår realtion har växt sig super-stark sen dess.

När vi ses så tjattras de en hel del. Om så snygga pjucks o toalettpapper till djupa o allvarliga saker. Maria e hela 5 år yngre än mig, men de tänker jag aldrig på... Antingen e väl hon mogen för sin ålder eller e jag väldigt omogen :) -Kanske e de lite av varje, faktiskt!

Jag o Agge jobbar i team när vi gör något. Vi gillar samma saker över lag. Vi kan säga ifrån till varandra, vi kan hjälpa o kritisera varandra, O vi tar kritik från varndra för att vi vet att den e kontruktiv. Positiv.

Jag o Aggos har världens idé på att starta ett café/kondis -Bara för att vi tycker de e så satans kul. O Agge e faktiskt en av dom få vännerna jag har som jag skulle vilja starta upp något med. En av dom få som jag skulle vilja jobba med dagarna i enda...
Kanske o förmodligen e detta bara en dröm, och kommer så att förbli. Men vi har roligt när vi planerar o pratar om det. Vi har så många ideér o då vi slår våra kloka huvuden ihop blir dessa ofta (låt mig skryta...) fantastiskta!

Så. Med detta vill jag säga att jag idag hyllar min vän "Agge". .För att hon e så rolig, så otroligt söt, så snäll o för att jag inte kan låta bli att ÄLSKA henne så mycket som jag gör.




I loove ju,  Spaggos.
(Kolla in hennes blogg HÄR)



Kommentarer
Postat av: Malin och lilla Oliver

Jag är ju nyfiken på hur Maria Ohlin kan bli Agge?! :)

2010-07-27 @ 15:22:02
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
Postat av: mariaohlin

aaaaaw, här sitter jag i min ärvda morgonrock med tjockt ont i halsen och drar på det där med att sticka till jobbet. men så vips klickar man in sig hos dig och får världens vackraste ord skrivna om sig. ny energi- jadå ! jag älskar dig med fanny !

2010-07-28 @ 07:41:14
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0