10 onödiga fakta om mig!

1. Jag älskar att klämma finnar. De e skitäckligt, men kul. Jag e besatt (O äcklig. Jag vet!)

2. Jag hatar den "skitiga" looken. Helst skulle jag vilja vara som ett rent vitt papper som man skulle rita dit allt på. Rakta linjer och klara färger. Tyvärr föddes jag med "blåtiror" runt ögonen o ögonbryn som står åt alla håll. Men vit som ett papper de e jag iofs. Så jag får väl va nöjd!

3. Jag e lite beroende av bloggar. Lite av facebook oxå. Men mest beroende e jag av coca cola. Varför e de så GOTT? (eller varför e de så onyttigt, rättare sagt!)

4. Jag e utsendefixerad till max ibland. Inte alls vissa gånger. Men när jag hade värkar med Ella var det sista jag gjorde innan jag åkte in till förlossningen att lägga på lite foundation på hakan (den va ju helt RÖD!) Dessutom va jag glad att vi innan på dagen haft gäster så att mitt hår va fint o fixat!
-Kan ju tillägga att jag efter ett tag kom till stadiet "inte-alls-utseendefixerad" och att den lilla klicken foundation inte räckte speciellt långt (Jag tror inte ens en "kissie-sminkning" hade hållt sig genom en förlossning -o då förstår ni nog vad jag menar!)

5. Jag tycker inte Scarlet Johansson e snygg. Jag kan inte hjälpa de! Hon har allt rätt, men ändå har hon inte "de där". Inte i mina ögon iaf!

6. Jag läser Katrin Zytomierskas blogg. O Bingo's ibland. Kenza följer jag men Spiderchicks  gillar jag bäst (Utöver min vänner o bekantas bloggar då, såklart!)

7. Jag gråter till allt sorgligt. O lyckligt. Ännu mer till lyckligt faktiskt. Filmer, Böcker, Om någon berättar något för mig. Ja, you name it!

8. De första jag sa till Linus då Ella kom upp på mitt bröst va "Hon E ju söt! Tycker du oxå de?" (Jag hade nämligen förberett Linus på att bebisen som kommer ut ser inte ut som dom på välling-paketen eller dom i reklamfilmerna. Inte direkt iaf! Hon kan mycket väl ha "kon-format" huvud, va helt skrynklig o gul eller röd o se ut som en kines. Dessutom kommer hon va kladdig o bara skrika. -Någon stans tror jag att jag förberedde mig själv mer. Men ut kom vår Ella. o va fin! -Skit konstigt, tyckte jag! :))

9. Jag gillar inte hundar (rått-storlek går bra). Inte spindlar heller. Fåglar e värst men ormar däremot har jag inget emot.

10. Jag e perfektionist ut i fingertopparna. Aldrig blir jag nöjd. De e fan en sjukdom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0