Vaccinationen avklarad!

Ingen feber, men gnällig o trött e de lilla livet. -När e de dax för alvedon? Jag tar me Ella på en tur i regnet. -Kanske sover hon då en längre stund....

De ska handlas. Nagelsax, fisk o potatis -till kvällens fiskgratäng (inte nagelsaxen, dock. De ingår inte i mitt fiskgrantängs-recept) Sen ska pappa L få ta över gnällfisen när han kommer hem från jobb. Jag har gått runder i lägenheten, vagga, gungat, vyssat o myst.. De ENDA som hjälpt. Jag e svettig. Som en gris. Så snart e de hans tur, iaf för en stund.
Stackars lilla Ella-Bell. hjärtskärande va skriken när sprutorna sattes i benen. FY! Jag ville bara gråta rakt ut!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0