1 juni och nytt rekord!

E de inte sjukt att vi redan e inne i juni? Bara 3 dagar kvar till lillasyster tar studenten, 10 dagar till Ella blir 2 månader och 24 dagar till de e midsommar!!! Helt galet!

inatt slog sessan min nytt rekord, 6 (!) timmar i sträck sov hon! Jag blev rejält chockad då jag vaknade och kollade på klockan och den stod på 8.00!! Vad hände? Har min lilla bebis gått o blivit natt-trött?? -Man kan ju alltid hoppas :)

L e o storhandlar på Willys. Jag o E stannade hemma då vädret e kass o liten bebbe på Willys inte känns vidare lockande. Dessutom kommer Vicky-liten hit o lämnar student-lakanen och spellistan (Linus o Jocke ska ju köra lastbilen som vickan o hela hennes klass ska åka på på fredag!) Sen blir det dop-korts-görande för fullt. Ska ladda upp bilder!
Jag gör dom rätt enkla, men handgjorda och personliga. Inget kort e de andra likt... men som sagt -ni får se sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0