Ännu en utgift...

Min mobil e knäpp. Totalt värdelös e den faktiskt! Den skriver bara massa 0:or -precis som att jag håller knappen nedtryckt. Jag kan därför inte messa eller ringa. Om någon ringer mig hör dom inte mig -de låter bara som att jag kommit åt en knapp. helvetes-noll-knappen, rättare sagt!
Så nu e de dax för en ny mobil. Ska man va dum o ta ett abonemang o få en ny mobil?? (Har inte haft en ny, riktigt fin mobil -ja, DÅ va den ju de- sen jag va 18!) eller ska jag satsa på nåt gamalt skrot som inte kostar skjortan (men man får ju ändå punga ut en tusing eller två...) Jag vet inte. Måste ju ha en. SNART! NU!

Nu vet ni iaf de... Om ni messar eller ringer o jag inte svarar så e de inte för att jag e otrevlig eller sur. De e för att mina mobiler alltid lyckats gå sönder... S-U-C-K!!! Återkommer när saker o ting fungerar igen. Så länge finns jag på Linus nummer, här eller på fejan :)

Kommentarer
Postat av: Malin

jag har en rosa fungerande telefon liggande ifall du vill ha tills du hittar en telefon du vill ha?



Kommer du ihåg motorolan den tunna tunna vik telefonen? Den är det iaf i rosa. Ifall du vill alltså :)

2010-06-14 @ 07:25:23
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
Postat av: Ralle

Om du vill ha en som är relativt nice men som inte kostar hur mycket som helst så kolla på blocket.

2010-06-14 @ 12:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0