Ensam!

På min begäran (eller önskan, kanske man borde säga) åkte Linus och Ella för ca en halvtimme sen in till stan för att fira midsommar med Sophie och Rasmus ute i Sophies föräldrars kollonistuga. Ella va så fin i sin gröna lilla klänning med vita prickar. De va L oxå. (även om han inte hade klänning)  En riktig hunk e han. Min man <3

Fortfarande sjuk
, men alvedonen gör att jag klarar att va uppe (i soffan i stället för i sängen syftar jag på då!) och zyx halstabletter gör att halsen domnar av för en stund (synd bara att man bar afår ta 3!! om dagen) Så jag överlever, men de e knappt :P

Saknar mina hjärtan och tänker på Ella varje sekund. "Har hon de bra?" "Fryser hon?" "E hon för varm?" "Tycker hon att hennes mamma e en överbeskyddande tönt?" ;) Skämt o sido. Jag Litar på Linus och tycker de e bra att han får va ensam lite med Ella han oxå. Dessutom behöver jag vila huvudet lite och även om det vara lite dålig timing att få vara ensam på just midsommar, så tror jag att jag behöver det. Att få va ensam lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0