Flower-power

Fotade (inte för att jag försöker driva någon foto-blogg; då jag inte har mycket att komma med me min ikke så avancerade sony digitalkamera, dessutom e jag inte speciellt intresserad av annat än "kul-o-fjant-foto") lite i Agges föräldrars trädgård. Marias mamma e en riktig mästare när de kommer till blommor o trädgård, å snacka om att man började drömma... Florist, ett hus, en trädgård -pilla, gräva, så fröer o lökar, se ett hav av skönhet växa fram o få njuta av detta var eviga dag... Jag hoppas att detta jag just beskrivit kallas framtiden...

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Kul att du gillade trädgården! Du är jätteduktig på att fota! Sen får ni komma och hälsa på igen när vi är hemma så jag får se lilla Ella också. Kram!

2010-06-30 @ 23:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0