Klockan tidigt...

Imorgon blir det återbesök på cura (eller som min Bm sa -så vi iaf kan ordna preventivmedel till dig... -jahaja!) klockan 9.00! Detta betyder att jag måste gå upp någon gång vid 7 redan (!) -E de detta som e de "götta" när barnen fortfarande e spädisar? Att man iofs måste gå upp en massa gånger på natten, men att dom ofta sover lite längre på förmiddagen (Om inte så finns det alltid lite knep att ta till eller så väntar man ett tag o somnar om med dom någon timme senare...)

Fy sjutton. Förstår inte hur jag ska orka, ber därför en liten bön till min dotter om att sova liiite längre perioder inatt... "Älskade lilla Ella-ängeln. Om du hade sovit en LÅNG period inatt o inte velat äta var o var annan timme hade mamma varit VÄLDIGT glad..." -ungefär så låter bönen.. tror ni hon lyssnar? Jag vet inte riktigt :/

Nu blir de käk o de sista avsnittet biggest loser -o jag tänkte böla som en vattenspridare. Någon mer?? 




-Dom e ju så GRYMT duktiga!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0