Söndag!

Har varit kass på att uppdatera bloggen på senaste. Helgen (eller egentligen torsdag PLUS helgen) har gått åt två studenter och en grillkväll me vännerna, så har haft fullt upp!!

Veckan som kommer blir även den full av händelser. tis o ons ska morsan passa Ella så att jag o L kan stor (STOR!)-städa, måla garderoben, få in allt i garderoben, olja in bänk-skivor o städa lite till. torsdagen går åt Linus lillebrossas Dennis o hans student o på lördag ska jag ut med brudarna... Fullt upp som sagt!


Jag o L funderar att åka iväg en sväng då han tar ut semester nästa gång (första 2 veckorna i augusti) -Någon som har förslag på nån mysig stuga eller liknande? Inget party-paradis som ni nog förstår... utan snarare ett mysigt lite familje-ställe som inte "kostar skjortan"...

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

vårt torp. där finns nog till & med en spjälsäng. där kan ni ju bo for free och ja...ni vet ju vart det ligger. ska inte lova för mycket...men jag tror det kan vara lugnt.

2010-06-06 @ 21:18:10
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0