syskon-kväll!

Ikväll kommer Ralle o Agge (Maria) ut till oss -så gör även Vigge som i onsdags muckade från lumpen (GRATTIS, lille-boo!)

 Kul ska de bli att träffa syskonen (o Maria oxå, såklart!) För nu när vi flyttat, Ralle o Maria inte har haft tillgång till någon bil, plus att Maria jobbat som en galning o Vigge varit o "krigat" har de inte blivit många myskvällar, så som vi hade innan -så ser riktigt fram emot det (även om de förmodligen blir fotboll att titta på...) Ska dessutom bjuda på taco-pajen (Som Linus längtat efter sen förra helgen) Mys mys!

Ella = surk(n)odd idag. Skrek som en galning på apoteket vilket resulterade i sura blickar från tanterna och några "naaaaaw" från kassa-tjejen då jag plockade upp henne (Ella alltså, inte kassatjejen :P) från vagnen...

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

tack för igår fantastiska människa :) det var verkligen terapi att komma till er. god stämning, människor jag älskar och en lite solstråle som får mitt hjärta att hoppas :) vad ska ni göra till midsommar ? jag hoppas vi ses snart igen !!! <3

2010-06-19 @ 14:55:08
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0