Varför jämnt detta klydd!?

Min mobil (eller ska jag säga min fd mobil? hehe!) har som sagt gått sönder och iom detta var Linus idag tvungen att ringa till cura (där jag gått hos barnmorska då jag väntade Ella) för mitt återbesök. De dom då sa till Linus var för det första att dom nu på sommaren inte brukade ta emot återbesök då det va så fullbokat... VA?! -Varför ber dom då en ringa tillbaka efter 8-10 veckor just för återbesök?? Då får dom ju förvarna o kanske be en besöka en annan BM eller något liknande...!
För det andra va min Bm inte där idag, så hon skulle ringa mig imorgon för att se om det "gick att klämma in mig" någon dag!!
DÅLIGT tycker jag. Jag ska ha morsan me mig då jag varken har körkort eller bil o hon kan inte vilken dag som helst. Jäkla klydd. ALLTID! = Stor suck!


En annan sak jag tänkte på när jag skrev detta inlägget e att ordet "klydd" inte finns uppåt landet... Dom fattar inte vad det betyder!! Haha! Konstigt va?
Vi borde lära dom... De e ju ett JÄTTEbra ord. Tycker jag iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0