Dåligt samvete...

Trodde att man äntligen skulle kunna koppla av utan att ha dåligt samvete. Varför ska alltid någon obetydlig idiot då påverka mig? Fan asså! Jag har varit sjukskriven sen i vecka 28 (som jag va i i januari) och har ändå valt att gå på praktiken + göra mitt projektarbete. Att jag nu i vecka 36 "borde" fortsätta gå (eller STÅ rättare sagt) i skolan hela dagarna e väl helt sjukt att begära? Testa att väga 16-17 kilo mer än du brukar och dessutom ha höfter som 89åring! Fan va irriterad jag blir.. Fan!

Jag vet att jag borde skita i idioterna, men nu står min framtid lixom lite på spel. Jag kan inte få något utbrott eller börja klydda till det, för de gör nog bara de hela ännu svårare. Jag fattar nada. O ärligt så orkar jag ALLT utom att "ta tag i det"....

Kommentarer
Postat av: Malin

Fina Fanny! Du har mer än rätt att slappa nu, samla krafter. Bara njuta av att bara vara Fanny. För snart kommer det en liten människa som kommer vilja ha din hela uppmärksamhet!

Den/dom som tycker att du ska ta tag i det och ändå gå i skolan kan aldrig ha varit gravid eller veta vad det innebär!

Stor kram till dig.

2010-03-16 @ 07:08:51
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0