Fajjan på fejan!

Farsan har gått å skaffat sig facebook... Han e nog faktiskt den sista jag trodde jag skulle se där, men man slutar då inte förvånas, och när det plötsligt ploppar upp en vännerförfrågan från en viss herr Lundborg som till o med har bild o allt kan man inte annat än att börja tro på att det här med GI-metoder, antirynk-krämer eller ett liv efter döden skulle vara någon omöjlighet... Nä, allt verkar då troligt om till o med pappa ska börja facebook-nörda sig ;)

Idag har som sagt Malin o lille Oliver varit här. Kaka käkades, juice dracks o snackade gjorde vi om allt mellan himmel o jord. Nu ikväll slängde jag o Linus i oss var sin pizza innan han begav sig in mot stan för hemmapremiären på stadion, och jag begav mig ner i soffan... Nu ska jag bara njuta av kvällen och titta på knäppgökarna i dating in the dark och sen kanske även se en släng av desperate (även om jag inte ens tittar på de längre, egentligen!) Dessutom ska jag passa på att fortsätta vara lite så där extra onyttig som jag ändå varit hela dagen o kränga upp dom sista två muffinsen. MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0