Fredag!

3 veckor till BF o Morsan e blond... Tack Catja, länge sen jag lände mig såhär vacker :)

Nu blir de grillat (e godast?!) från vår nya grill som vi köpt idag. potatissallad, vanlig sallad och bea. FY tusan va gottigt o flottigt. Vickan, Ralle, Maria o Victor e här o myser... Älskade syskon (plus svägis) så mysigt när dom e här <3

Imorgon ska jag o Linus iväg, o han vägrar säga var!!! SNACKA om att jag e nyfiken :) Kanske blir bloggen även då dåligt uppdaterad beroende på vad mannen har för planer! På söndag får ni iaf veta! och då får ni även mer uppdatering, nu ska jag njuta av fredagskvällen!

Kommentarer
Postat av: Louise

Visa bild gumman! :)

2010-03-27 @ 14:43:59
URL: http://grooodan.blogg.se/
Postat av: mariaohlin

Du är så fin, och det är då mysigt när vi är och hälsar på. Om tanten i den där ettan i ert hus inte bor i sin lägenhet..kan hon inte hyra ut den till oss då ? Tänk & bo grannar ? Så behändigt... Du bara: AAAAH, NÄE Ella har bajsat diarré, äsch..det kan Agge ta. Och en svägerska kan ju aldrig inte ställa upp. Så jag bara: Heeeeeej Ella gosigos Bläe, du luktar bajs men jag älskar dig ändå ! :D Haha ! <3

2010-03-28 @ 12:22:40
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0