Halbränna från helvetet och en liten Linnea e född...

Det gick verkligen inte att somna igår... Halsbrännan var SJUK! Jag kunde knappt andas och mitt huvud snurrade så äckligt de va o ont de gjorde. Fy fan, de här va nog den värsta någonsin. Juice är alltså nu helt uteslutet!

Fick genom facebook reda på att Linnea (Nu ska jag försöka förklara, Linnea e nämligen Linus systers Lindas sambo Mickes syster Lindas bebbe... förstod ni? Ellas nästkusin blir det väl? Ellas kusiner på Linus sida är kusin med Linnea på andra hållet -ja, gud va jag klyddar till de, eller hur? :)) igår föddes. Om jag inte minns HELT fel så skulle Linnea födas precis i början av April och kom därför en liten tid innan. Därför har jag nu INGEN lust att vänta jag heller! Jag vill att Ella ska komma NU!... eller inte precis nu kanske, men imorgon eller övermorgon kanske! Jag vill iaf slippa att gå över tiden en massa och få sättas igång o massa skit. NEJ tack, de hoppar vi över! Tyvärr har jag en känsla av att hon inte kommer komma ett dugg tidigare, utan snarare ligger kvar ett par dagar extra...

Nu ska jag in till stan och handla. Ska till bm oxå! Undrar om Ella fixerat sig än. Hoppas på det! För det ska hon väl ha nu? Hon ville ju inte vända på sig för än lite senare än hon skulle, så hon e väl "lite efter" med fixeringen oxå :) Mitt lilla hjärta. Jag kan inte låta bli att le när jag för 1000de gången kollar igenom våra fina 3D-bilder. I love her, min lilla slangbELLA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0