Lägsta nivån med försäkringskassan och soff-dricks!

Vilken kaos-morgon! 5 över 9 ringer försäkringskassan o ska börja disskutera "lägsta nivån," "sjukpennings-nivån" och allt jag inte innan fattat... Samtidigt som tanten babblar på så ringer även porttelefonen och blomsterbergs-gubbarna (eller en gubbe o en kille/pojke rättare sagt) står visst utanför med soffan. Medans jag släpper in dom o berättar var soffan ska stå fortsätter tanten i luren snacka om (...?) föräldrapenningen och jag bara svarar "okej, ja..." o hoppas att de e "rätt" svar...
Försäkringskassan-tanten o jag lägger på och gubben o pojken från blomsterbergs bär upp soff-del efter soff-del och borrar och skruvar en stund. När dom va klara gav jag dom en HEL 5a i dricks... Känner mig väldigt snäll o generös :P

Nu står den iaf klar o fin och på plats! Älskade soffan (låter som att jag har en kompis som heter sofie men kallas soffan som jag älskar -Så e de inte! Detta handlar om materiala ting. sånt man inte ska älska, men som jag just nu gör :)) Den e STOR, men när lite tavlor och blommor o ljus kommer upp runt omkring så kommer den bli perfekt i vår PERFEKTA lya! Jag e så nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0