Macka o yoghurt...

E ju iofs hur gott som helst, VAR FÖR SIG! De första jag lyckades med efter att ha släpat mig upp i morse och ha gjort lite frulle var just att blanda dessa två... "Plums" sa de när mackan trillade ner i yoghurt-skålen, o så va de me de! Inte vill jag äta skink-macka med youghurt-kant eller yoghurt med en touch av skink-macka, nee. De vågade jag mig inte på att prova!

Idag blev de ingen praktik. Halsen e svullen och höfterna har nog sin värsta dag någonsin (trodde jag skulle lyckas kissa på mig på väg till toaletten iom att det tog typ en halvtimme att släpa sig dit inatt när jag vaknade) Så istället ska jag luta mig tillbaka i soffan, ställa datorn i knäet och skriva på arbetet så att fingrarna glöder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0