Morgondagen...

Imorgon ska de shoppas... JÄTTEroliga saker som extremt osexiga amningsbehåar o inlägg o salvor o grejor... De sista o antagligen de tråkigaste dessutom! BM ska besökas och jag ska försöka komma ihåg att ställa lite frågor (jag glömmer dom JÄMT när jag väl e där!) o sen ska vi (förmodligen -vi har nämligen tänkt göra de nu i 2 dagar utan att något hänt) lämna tillbaka Amandas soffor till henne... Den står inte JÄTTEbra där den står nu!

Ska lägga mig på soffan o kolla de sista på desperate nu, vänta på att Linus kommer hem lite halvberusad eftersom han o Rasmus bara va TVUGNA att fira segern med vars en öl efter matchen. Sen skulle han ta taxi hem... "TAXI??!" frågade jag. "Jaaa, iom att jag fick biljetterna gratis, PLUS att jag kommer ju hem till dig MYCKET snabbare" fjäskade Linus tillbaka. Tur för honom att han till o me kan flörta genom telefonen, bus-mannen min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0