Paret "Har-alltid-något-planerat"...

Har faktiskt planer med oss ikväll! Elin o Robin kommer hit :) Ska bli jättekul att visa dom nya lyan o sitta o snacka skit o förmodligen oxå ÄTA skit!

Vill passa på å tacka alla mina söta läsare! Alla kommentarer jag får o allt ni hjälper mig med lägger sig varmt om hjärtat, ska ni veta! Jag vet att jag ibland kanske uttrycker mina ord lite väl "stort" och överdriver en del... Jag hoppas att ni inte tar illa upp över detta. För det är faktiskt så att jag för det mesta skriver mina bloggar med en glimt i ögat... Så ni vet ;)

Nu ska jag damma av lite. Linus får dammsuga när han kommer hem. Det HATAR jag! Vet inte varför men jag har verkligen dammsugar-fobi. dammtorka, diska, tvätta, moppa... Ja, allt annat går bra, men dammsuga... USCH! Jag kan inte med det! E jag knäpp, eller e jag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0