Söndag!

Har idag köpt babyskydd (jag VET att jag hade kunnat hyra o greja, men jag orkade inte så nu köpte vi istället..) och blöjhink (jag VET om att jag skulle kunna få detta genom libero eller pampers eller va de nu va, men jag orkade inte kolla upp det så nu köpte vi det OXÅ istället...)
Söndagen idag är seg! Jag vet inte riktigt varför men jag känner mig irriterad och kroppen värker o känns konstig... Ella tar så stor plats nu och jag bara ber om att dessa sista veckorna ska gå fort!

Imorgon ska jag och Maria handla lite grejs för sen ska det pysslas... Prinsesstavla till Ella är mitt uppdrag och jag tror Maria satsar på att göra några armband. Kul ska de bli... Om de blir bra, annars e de ju inte ALLS kul :)

Nu ska jag fortsätta gnälla o bara ligga i soffan till klockan e 21 för då vi ska mysa ner oss (ännu längre ner) i soffan och kolla Johan Falk... I like!

Kommentarer
Postat av: Janni gravid i vecka 37 <3

Aww tack!

Ja, vi har bf den 19:e så det börjar ju närma sig för oss :) Så mysigt!



Vi ska också få en liten flicka, Isabella eller Emilia blir det nog :) Så fint med Ella också!

Kramar

2010-03-22 @ 10:17:43
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0