Tåg eller buss?

Ska idag för första gången ta tåget härifrån... Anledningen till detta är att om jag tar bussen så kommer jag för det första att få vänta 30 min på första bytet och sen vänta 40 min när jag väl e framme hos tandläkaren. Jag får alltså ta mig i kragen o sätta mig på tåget (vilket antagligen e mycket bättre, eller?) De e klart jag åkt tåg innan. Hur många gånger åkte man lixom inte över till köpenhamn som 15-16 åring? (förlåt mamma o pappa!) Men aldrig härifrån och antagligen aldrig själv (inte vad jag kommer ihåg iaf) Jag är nog bussmänniska faktiskt.. eller allra helst e jag ju passagerare i personbil, men om inte det går å vädret eller sträckan inte tillåter annat så är jag deffentitivt bussmänniska, som nu alltså ska omskolas.. spännande värre! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0