Tisdag...

Skulle skriva faderskaps-papper vilket vi bokat tid för (för flera månader sen) imorgon... Detta gick visst inte nu! Vi skrev ju i samband med flytten för någon vecka sen över oss i en annan kommun och måste nu göra det här istället... Ååh, va irriterad jag blir! Idag ringde hon tanten till Linus och sa detta. Bara att börja om på nytt alltså!

Om en dryg timme går bussen till malmö o till barnmorskan för att se om vår lilla Ella har velat lägga sig till rätta. Dessutom ska jag som jag nämnde igår passa på att träffa kusinen och kanske även shoppa lite grejer jag behöver! Har fortfarande lite panik över att ALLT (nu snackar jag om att var enda strumpa -eller body- är räknad och tvättad o vikt o inlagd på sitt exakt rätta ställe) inte e klart innan Ella kommer.. Måste ta tag i detta nu!

Nu frulle o smink på näsan! min mage kurar (o studsar) Någon där inne som kräver litta krubb tror jag bestämmt!

Kommentarer
Postat av: Mamma mina

God eftermiddag gumman..Hoppas att du har en trevlig runda på stan o du shoppar lita skoj.,,skulle varit skoj att träffas om du känner för det,,ha en skön kväll..kram

2010-03-16 @ 16:29:06
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mariaohlin

gucke, jag hörde att det gick bra idag & att ella låg som hon skulle. SKÖNT !

bara så du vet så får du ställa in what ever du tänkt dig på lördag, för vi kommer - yesbox, hela gänget. jag & rasmus i alla fall ( har bara pratat med honom) ;D mat, gotte och film ? SIR, yes sir ! <3

2010-03-16 @ 18:52:15
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0