Torsdags-trötthet!

Nu har vi städat ur gamla lägenheten o kan alltså BARA fokucera på vår nya.. SKÖNT! Ikväll är jag trött som satan.. Mycket att göra på praktiken och har sprungit (så mycket jag bara orkat, allstå inte speciellt mycket!) fram o tillbaka heeela dagen!
Ska in i duschen och sen hoppa i säng tidigt för imorgon blir det sista dagen på praktik, storhandla för att sen baka o fixa tillsammans me Maria, o dessutom ska vi städa undan lite till inför lördagens födelsedagsfest!

Ska försöka fixa fram kameran snart oxå o ta lite bilder på vårt nya crib. Längesen jag la ut något kul att titta på ju!

Kommentarer
Postat av: Malin

Magbild med :D

2010-03-11 @ 20:56:06
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
Postat av: Gabby

Ja men får vi klart göra!=) fika & promenixa, mys Ja jag börjar bli nervös på rikigt nu banimej=) Så du går på mammaledighet imorgon;) Kramis på er!

2010-03-11 @ 21:30:12
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0