Vilken hemsk start på dagen!

Hyresvärden va här o skulle fixa en del i morse... Lampor, element, räcke m.m. Men inte kom vi fram till NÅGOTING! Måste få upp sängen innan elementet kan flyttas och köpa en ny lampa innan denna kan komma på plats (för att den vi tänkt passade visst inte) Till mig sa han att elektrikerna skulle komma imorgon och till Linus hade han visst sagt på torsdag! I'm confused!
Att bussarna till Malmö visst går en gång i timmmen vid denna tiden var något annat jag inte visste. Fick ringa bossen och förklara att min ankomst skulle bli sen på grund av detta. Tur att han e snäll o tyckte detta var helt lugnt. Däremot får jag dåligt samvete som tusan! HATAR att komma sent!
Mitt hår är inte i sitt bästa skick idag heller! Flottigt o elektriskt på samma gång. O endå tvättade jag de igår :S kanske svedala-luften som gör något me de, för fint, de e de INTE!
Frullen brukar iaf alltid pigga upp, men inte denna morgon, inte! Nektariner som Linus köpt hem ett helt lass av smakade som lök (!) när jag tillsammans med en banan skivat ner denna i yoghurten (oxå va hela frukosten förstörd!)
Men men, vi får väl bara hoppas att dagen inte fortsätter som den börjat. Nu får turen vända tycker jag! E redan irriterad o har bara lust att sitta i sängen o sura hela dagen egentligen, istället får man med ett leende på läpparna binda blommor o bara hoppas på att kunden blir nöjd!

Kan de snart bli kväll, snälla?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0