Torsdag!

Mommo va o hälsade på i förmiddags (=Sköönt! Hann diska flaskor, äta frulle o TILL O ME ta deodorant :P) o sen har jag o Ella varit själv hela dagen... Struntade i att gå ut o gå då det blåste som satan, Ella va gnällig och jag trött.. Väntade med detta till då Linus kommit hem o tog Ella. Jag svängde ner om till Ica o inhandlade råvaror inför morgondagens kvällsmat -Lagade nämligen mat igår som jag blev riktigt nöjd med, så nu är detta mitt nya mission -Laga god o nyttig mat så gravid-kilona försvinner o så får Linus ta hand om Ella en stund (och alltså jag få en liten paus från fågelungen min) -Får se hur länge de håller bara... Snart står väl Linus vid spisen igen :)

Imorgon bvc, dejt me Madde o Wincent o sen e de ju helg! I like.. Mannen min hemma o man har massa massa tid (som försvinner himla himla fort :S)
Nu duschen, sen koka vatten, diska flaskor, mata fågelungen, förbreda inför natten o morgondagen... När e jag i säng då? Innan 23 förhoppningsvis. SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0