Babycafé o reashopping!

Sång, lek, fika och massor av barn. Vi va på babycafé idag... Ella lät mest, som vanligt. Älskade sångerna. -Blir näst intill lite exalterad inför de andra bebbarna. Slår o skriker o fäktar. Skrämde lilla Filippa idag. -Lät som dom dom bråkade baby-style där ett tag...

Drog till entre efteråt. Handlade endast till mig själv, o endast på rean! Blev riktigt nöjd med köpen. Tråkigt bara att jag upptäckte typ världens största hål i tunikan då jag kom hem o klippt av lapparna... Nål o tråd behövs nu ännu mer än innan!

Jag o Linus käkade upp vår kasslergratäng som stod i kylen till kvällsmat. Slapp därför laga något idag. Ella sover men ska strax väckas. Få välling om nån timme o sen förhoppningsvis sova så jag o L kan kolla bönderna o efterlyst.
Imorgon blir de nog stan igen. Måste fixa lite. -Hemligheter, ja! Vem jag drar dit me vet jag inte än. Ska höra med Emelie om hon e sugen... Annars e du/ni hjärtligt välkomna att hänga me!


-Busbebbar!

Kommentarer
Postat av: Emelie

aaaaaw finisarna ♥

2010-11-10 @ 20:53:50
URL: http://emeliten.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0