Bättre med bus!

L e iväg o fixar på vinterdäck på bilen. Jag o Ella myser i soffan. -Myser för oss = busar. Ella e inte speciellt mysig av sig. Kanske precis innan hon somnar (om hon inte gallskriker då) -Annars e de mest bus som gäller. Full fart hela tiden! (Puh!)

Ella äter bättre. Däremot e puréerna och gröten inget hon slukar. Några tuggor högst -sen e de stopp! Jättemärkligt, tycker jag! Borde hon inte fått tillbaka aptiten nu? Ska hon fortsätta krångla? ...Känner mig lite orolig för vägningen på bvckontrollen nästa vecka måste jag erkänna...

Jag o L käkade spagetti o kättfärsås. -Mådde illa som tusan efteråt... Hoppas de bara va maten, för magsjuk vill jag inte bli. inte inte inte INTE! Gravid e jag inte heller! 1 barns-morsa räcker för tillfället. -Verkligen!

Imorgon kväll får vi besök av Venessa o Vigge. Kanske även av Agge o Ralle. Tacos kanske? Idol -självklart! På dagen ska de handlas o fixas. Blir att va hemma imorgon oxå... -Lika bra att inte riskera något, tycker jag!


Hoppas på "vanlig" vecka nästa vecka... -Både jag o Ella saknar våra polers!

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Hoppas verkligen du slipper bli sjuk nu!

Håller tummarna för en "vanlig" vecka :)

2010-11-25 @ 23:24:58
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0