Idag va hon "den lilla"...

Smaskade supergoda chokladiga cookies hos Madde idag, snackade o busade med barnen. Ska snart göras om! -Förhoppningsvis redan på måndag! Får ju passa på nu innan minibus kommer... Som han gör den 11de -har jag bestämt!
Ella va lite rädd för Wincent till en början. Den lilla tuffa fröken E e inte van att va minst! -Hon e van att va den stora tjejen. Den stora som skrämmer dom andra. Nu va de tvärtom... Inte poppis hos lillfröken! Dock va de bara dom första spexen Wincent utförde som verkade läskiga. Sen va han rätt intressant... så även hans leksaker (som han inte gärna delade med sig av) Snäll va han mot henne iaf. Skulle känna på handen o ge henne fåret (leksak) -för att sen ta tillbaka de såklart, men de e ju så barn fungerar!

L va hos tandläkaren. Tog dock inte lång tid, -inte va de heller så dyrt som jag befarat! Köpte sen hem kinamat som vi avnöjt medans Ella sov... De gör hon nu nämligen, Sover! Halv sju däckade fröken efter att ha sovit i sammanlagt 55 minuter på hela dagen... -Inte kontigt att hon va trött!

Imorgon kommer Maggan med magen. På kvällen sover jag och Ella hos Mamma o Kaj då L ska ut o röja. Vicky o jag ska hänga, kolla idol kanske. Bli bjuden på mat och även frukost (som mamma var tvungen att understryka) o bara njuta av att de e helg... igen!


Kommentarer
Postat av: Mad

Mysigt igår! Ser fram emot måndag..=)

2010-11-19 @ 14:25:50
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0