Jag undrar om hon inte såg likheten ändå...

Rolig grej som jag glömt att berätta!

Mamma o jag snackade i telefon (vilket inte alls e ovanligt) Mamma började prata om bilden jag lagt ut på min blogg för ett tag sen. En bild på Ella o Ebba från caféet Mormors (passande i sammanhanget, ja!) Just på dessa bilderna tycker jag Ella påminner om mamma. Speciellt då hon va ung (o blond) -Hade tänkt säga det, men glömt (vilket inte e alls ovanligt de heller!)
"Du vet den bilden?" började hon..
"Jaaaa" svarade jag o tänkte att hon nog oxå sett likheten!
"Kan du skriva ut den till mig? -Jag har en liten bild här på henne, men de e ju sååå söt på den... Kan du fixa de?" säger hon!
...Jag började småskratta o berättade om likheten som jag sett. Så klart blev mamma stolt. Skrattade lite hon me! -En sån sötnos va hon gärna lik, mommo!



...Ska försöka leta upp en gammal bild på mommo o se om ni håller med...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0