Måndagen!

Supermysig dag med Sara, hennes mage (lillebror) o hennes dö-söta dotter Älva. Lina o Filippa hängde även dom med. Vi fikade o gick runt i affärer -utan att köpa något (jo men visst!) L skulle till tandläkaren o hämtade därför inte oss idag. Istället åkte vi buss vid rusningstid. Ella gnällde och skrek, jag mumlade och svor.

Åt rester... -Orkade inte mer än så! Kokte däremot pasta o slängde ner i matlådor (till morgondagen) tillsammans med köttfärs hämtad från frysen. Hemmafruga -jajjemen! L kollar fotbollen nu. Ella leker med Sassy (hennes fula, men dock så älskade "sol") o jag bloggar. Nöjd med dagen trots lite sur-kärrings-humör där ett tag innan. Funderar på de här me preventivmedel igen. Jag känner av så mycket. Humöret e PISS. hormoner har jag nog av känns de som... Tips?

Imorgon träffar vi Agge. Hoppas jag (har inte snackat me henne än, men tisdagen e ju vår dag) Stan igen, kanske? Onsdag babycafé, torsdag mammadejt, fredag (kanske) Petra o Neo, Madde o Wincent o W i magen. På lördag hälsar vi på faster Linda, kusinerna bus o Linus mormor Evy i Perstorp o söndagen blir förmodligen lugn... Känns som de blir en riktigt bra vecka. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0