Måste ha en kaka... -eller två!

Superdag i stan med Agge. Kollat bilstol o grejer, fixat regnskydd o åkpåse. Fick (som vanligt) present till Ella av Agge... Hon kan lixom inte låta bli! (Man blir som man umgås, -eller hur brukar dom säga?) En supersöt blus/tunika/skjorta från hm. storlek 80 -så än lär ni inte se den på lill-skrutt.

L hämtade oss o handlade sedan mat... Bjöd på gott käk idag, gjorde jag. Lax o potatis, broccoli o morötter i ugn. Satte sig fint i (o runt) magen! Kan jag gott få.. Ingen kaka idag heller, inte. känner mig lite Anna skipper (eller anka) lik. -Måste bli ändring snart...!

Imorgon babycafé med Emelie o Ebba. Vet inte om Mikaela o Gustav oxå skulle hänka en stund! -Tror de. Paulikyrkan e målet. Mysigt! -Får kanske hänga me flickorna E tillbaka mot värnhem sen igen. L ska besikta bilen efter jobb så jag får väl ta en runda på entre. En kaka kanske... bara för att!


-Ella e så fin i blått. Måste köpas mer! (jepp. -Alltid finns de ursäkter!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0