Stjäla handkräm vs. Köpa tub nr. 54?

E på väg mot den veckliga (kan man nog inte säga..) tisdags-dejten med Agge. Venessa joinar senare. Ska leta vantar till både mig o Ella.. Praktiska, lätta, varma vantar utan tumme vill jag ha (till Ella alltså) Tips på var de kan tänkas finnas??
Ska in o stjäla handkräm på apoteket oxå.. Alltså inte en hel tub. Inte tjuva på de sättet! Bara låna lite ur test-tuben.. Glömde (som vanligt) att ta med en av alla de 53 handkrämet som redan står där hemma, vilket resulterar i händer torra som fnöske. -Not hot!


-Flygande Bebis o en styck Flygplans-Venessa.

Kommentarer
Postat av: Mad

Vi MÅSTE ses snart nu! Jag har ju foundation till dig juuuuu!

2010-11-09 @ 19:52:34
URL: http://mamamad.se
Postat av: Anonym

Hej Fanny

hestra har en jättebra babyvante som är jättevarm och go "Baby zip primaloft" tror jag den heter..där är tumme, men dragkedja hela vägen..Kram Pia

2010-11-10 @ 08:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0