Inga rutiner...

Ella somnade strax innan klockan slagit halv elva igår. Vaknade en timme senare. Slukade sin ersättning och somnade sedan om. Åt gjorde hon. -Åt mycket! 300 inom loppet av 2 timmar. -Bara positivt tyckte jag!

Ella vaknade sen otröstlig runt 2. Försökte ge henne mat igen, men de resulterade bara i ännu mer skrik... Vi lyfte över henne i vår säng. Spelade kaninen, vaggade, tröstade. L skickades ut i soffan. 4 timmar senare skulle han upp o jobba, o jag tyckte då han skulle få sova lite iaf...
Ella slutade inte gråta. En timme höll hon på. Somnade nästan, vaknade igen, -grät! Jag gav henne panodil. Tyckte så jäkla synd om henne -och mig själv. En halvtimme senare sov hon, o jag likaså...

Jag o Ella sov länge idag. -För länge! Borde kanske gått upp tidigare för att få ordning på rutinerna igen, men orkade helt enkelt inte...
Venessa hoppade på tåget och kom hit. Vi promenerade till ica och handlade käk. Ella somnade igen. Vi åt lunch tillsammans, snackade, bokade fredags-kvälls-dejt o käkade lussebullar.

Nu blir de lite kvällsmat innan vi kollar på bönderna o efterlyst. Bada Ella ska vi oxå göra. Klippa klorna... Ja! -bråka, alltså!




 


Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Här är det också full fajt när klorna ska klippas ;)

Hoppas ni får sova bättre inatt!

2010-11-24 @ 20:47:15
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0