Äntligen Fredag!

Känns som jag skriver detta varje helg, men THANK GOD it's FREDAG!
Fredag e ju lika med en hel helg framför sig. En ledig Pappa L och oftast en del äventyr -En del vila för mig med. Har nämligen världens allra bästa man som går upp i princip var lördag o söndag o låter mig sova vidare. Jag älskar honom för detta. -Hade dock älskat honom ändå, men detta ger guldstjärna, plus i kanten. Extrapoäng!

Idag lagar jag lyxmat (iaf jävligt god mat) till familjen (minus Ella. hon får nöja sig med puré o gröt) Fläskfilé, potatis o rotfrukter i ugn o jensens goda sås till detta (alt. bea om L inte skulle gilla den!) YUMMI! Längtar redan till middagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0