Babycafé!

Ella o jag va på babycafé idag. Fullt me ungar. Fullt me mammor. Både bebis-klanen o mamma-klanen kändes äldre än oss, men trevligt va de. Ella verkade stortrivas med så mycket barn o leksaker. Lite sena va vi. Rätt mycket sena. Jag vaknade till jollrande klockan 8.29. 8.30 skulle vi träffa Jani...
Vi gick även tidigare. Tror vi hann va där en timme innan Ella började stortjuta. Trött va hon. Somnade i vagnen på promenaden på väg hem. -Mycket intryck o liv för litet gryn, gissar jag.

Vi e hemma nu. Har ätit lunch både jag o Ella. En liten tupplur för fröken o en blogguppdatering från mig. Ska ner o handla sen. Planerat inköp för kvällens och även fredagens middag. Vädret e tråkigt men ica e nära -o mat behövs! Gulachsoppa ska krängas idag. -Första gången sedan i början av graviditeten, (då jag inte kunde äta de pga den fruktansvärda halsbränna detta gav) Går det att äta nu eller e min favvosoppa förstörd för alltid? -Återstår att se...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0