De kan bara bli bättre...

Vilken dag. Vilken vecka.
Ella e fortfarande snorig. Dock har febern ej kommit. Gnäller massor gör hon. E rastlös och sur. Idag somnade hon vid halv sju. halv åtta vaknade hon igen. Fick lite välling. Somnade igen... i fem minuter! Fick va uppe en stund efter några nattnings-försök o somnade till slut igen för en dryg halvtimme (!) sen.

Jag e ute med henne. Promenerar långa rundor. Vi leker i gymmet, myser på filten. Jag gör allt för att behaga henne o känner att jag inte lyckats. Inte ett dugg. Jag e trött. Trött som ett helt helvete. Jag e irriterad, sur, har ont i kroppen, e frustrerad o även jag tycks uttråkad.

Jag hoppas på lättare vecka nästa vecka. Hoppas att jag får besök imorgon. Även så på fredag. På lördag kommer faster Linda o kusinerna bus på besök o loppis e bara en av planerna. Söndag kanske blir en dag i stan. En promenad me Josefin o Ella. Kanske ny bilstol till lillan oxå. Tips, supermammor..?


-Krävande som få, men fruktansvärt älskad o underbar.


Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Hoppas hon snart blir gladare och lugnare så mamma får vila :)



Sv: Vi började babysimma när han var 7 månader, och nu är det veckans höjdpunkt :)

Jag gick också konst o form på gymnasiet :)

Numera målar jag ibland, annars gillar jag att sy lite olika saker :)

2010-10-20 @ 23:10:00
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Emelie

Den mössan är sååå fin! Mycket rosa det blev där :D Rosa mössa, rosa napp, rosa overall, rosa filt, rosa kudde... tihi :)



Ja, man måste ju kalla det nödvändigheter... annars får man ångest om man bara skulle gå och köpa en massa saker som man egentligen inte behöver. :P

2010-10-20 @ 23:41:33
URL: http://emeliten.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0