Ett halvår!

Ella blir ett halvår idag. ETT HELT HALVT ÅR! Sex månader! (o nej. Jag tror inte ni e dumma o inte vet hur långt ett halvår e... Jag var lixom bara tvungen att understrycka.)
Jag kan inte riktigt förstå vad som hänt. Hur snabbt de gått. -Samtidigt som jag lixom alltid haft henne. För jag minns knappast "Fanny"... De finns lixom bara "Fanny och Ella" nu. Fanny o Ella o Linus. Innan känns som i ett annat liv. På en annan plats...

Lilla skrutt blir som sagt ett halvår. Vi firar med att inte äta broccoli o potatis-puré (för fy fan va hon klöktes igår då jag gav henne detta, o jag förstår henne! Den annars broccoli-älskande morsan klöktes nästan lite själv av denna kombination -o då testade jag bara så de va lagom varmt -dvs pytte-ytte-mini-lite) Pärondrickan skippar vi den med.. Annars blir de som vanligt. En extra sked efterrätt kan vi iofs slå till med. -Så hon känner sig lite extra speciell.. -Precis som hon e. Som hon ALLTID e...



Kommentarer
Postat av: carolina

Grattis fanny du e så himla duktig med Ella verkligen ... hon e lycklig och alltid så himla glad

Kram lina o Filippa

vad önskar hon sig då?

2010-10-11 @ 19:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0